ارزان ترین راه اقامت ترکیه | اقامت ترکیه از طریق خرید ملک 

ارزان ترین راه اقامت ترکیه: ممکن است برای مهاجرت به کشور ترکیه به دنبال ارزان­ ترین راه اقامت ترکیه باشید که با خرید ملک ارزان قیمت و مجوز کار می­توانید به راحتی و با هزینه کم به این کشور مهاجرت کنید.

مجوز اقامت ترکیه برای اقامت بیش از سه ماه در ترکیه به منظور اقامت، کار یا تحصیل برای متقاضیان واجد شرایط صادر می­شود.

اجازه اقامت شما را قادر می­سازد در ترکیه زندگی، تحصیل و ازدواج کنید، گواهینامه رانندگی ترکیه دریافت کنید، شماره مالیاتی بگیرید، حساب بانکی باز کنید، ملک بخرید، سرمایه گذاری کنید.

اگر هدف شما از مهاجرت به ترکیه کار است، فقط به یک مجوز کار نیاز دارید که به عنوان مجوز اقامت نیز عمل می­کند. اگر مایل به اقامت در ترکیه و راه اندازی کسب و کار یا خرید ملک هستید، می­توانید برای مجوز اقامت اقدام کنید.

برای اخذ اقامت ترکیه حداقل مقدار سرمایه گذاری مورد نیاز نیست. شما فقط باید ثابت کنید که مالک یک خانه هستید یا کسب و کار دارید و توانایی مالی کافی برای زندگی در کشور دارید.

افراد تحت تکفل شما (همسر و فرزندان تحت تکفل) ممکن است پس از دریافت اجازه اقامت خود برای ویزای خانوادگی درخواست دهند.

این مجوز حداکثر برای دو سال صادر می‌شود و قابل تمدید است، مشروط بر اینکه هنوز کسب‌وکار را اداره می‌کنید یا ملکی دارید، حداقل 184 روز در سال در کشور اقامت داشته باشید، مقیم مالیاتی بوده‌اید و درآمد کافی برای حمایت از آن داشته باشید.

هلدینگ دیوان گروپ با ارئه ارزان ترین راه اقامت ترکیه به شما در خدمت شما می باشد. با ما در تماس باشید.

ارزان ترین راه اقامت ترکیه | اقامت ترکیه از طریق خرید ملک 

ارزان­ترین راه اقامت ترکیه چیست؟

ارزا­ن­ترین راه اقامت ترکیه عبارتند از:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
سفر توریستی از ارزان¬ترین راه اقامت ترکیه

تحصیل از ارزان­ترین راه­ اقامت ترکیه

همان­طور که قبلا اشاره شد، یکی از ارزان­ترین راه­های اقامت ترکیه تحصیل در این کشور است. به دلیل اینکه کشور ترکیه با دانشگاه­های معتبر اروپا ارتباط دارد، افراد بسیاری برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند.

چنانچه قصد دارید از طریق تحصیل به این کشور مهاجرت کنید، بد نیست بدانید که می­توانید از دوران مدرسه شروع کنید.

اگر قصد تحصیل در مدارس ترکیه را دارید، به این نکته توجه داشته باشید که باید به زبان ترکی استانبولی مسلط باشید.

یکی از مزایای تحصیل در مدارس این کشور، این است که هزینه­ای ندارد. بنابراین این روش ارزان­­ترین راه اقامت ترکیه محسوب می­شود.

تحصیل در دانشگاه­های این کشور به زبان ترکی و انگلیسی امکان­پذیر است. اگر قصد دارید به زبان انگلیسی تحصیل کنید، باید دانشگاه­های خصوصی این کشور را انتخاب کنید.

برای تحصیل در دانشگاه­های کشور ترکیه باید آزمون ورودی دانشگاه­های ترکیه را گذرانده و در صورت قبولی می­توانید در دانشگاه­های این کشور تحصیل کنید.

توجه داشته باشید که با تحصیل در ترکیه نمی­توانید اقامت دائم این کشور را بدست آورید. بنابراین بعد از اتمام تحصیل باید به کشور خود برگردید.

اگر قصد دارید بعد از تحصیل در این کشور اقامت داشته باشید، می­توانید از طریق کار یا سرمایه­گذاری برای اقامت اقدام کنید.

کار از ارزان­ترین راه اقامت ترکیه

یکی دیگر از ارزان­ترین راه اقامت ترکیه، دریافت ویزای کاری است. برای اینکه بتوانید از طریق کار به ترکیه مهاجرت کنید، باید از طرف کارفرما برای شما یک دعوتنامه ارسال شود.

به غیر از این روش، روش دیگر این است که شما به جستجوی کار بپردازید. اما این روش دشوار است. چرا که برای کارفرما، بکارگیری شهروند ترک بر خارجی­ها ارجحیت دارد.

در صورتی که کارفرما نتواند، یک شهروند ترک را برای کار در شرکتش پیدا کند، می­تواند فرد خارجی را استخدام کند. بنابراین اولویت استخدام با شهروندان ترک است.

اقامت کار، یک اقامت یکساله است. در صورتی­که یک فردی به مدت 5 سال مداوم در این کشور کار کند، اقامت دائم به او داده خواهد شد.

با وجود اینکه این روش جزو ارزان­ترین راه­ اقامت ترکیه است، اما یکی از شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق کار این است که تسلط کافی به زبان ترکی داشته باشید.

زیرا هنگام کار در این کشور شما باید با رئیس و همکاران و سایر مردم این کشور صحبت کنید. درآمد در ترکیه به اندازه­ای است که شما بتوانید یک زندگی با امکانات رفاهی داشته باشید.

ارزان¬ترین راه اقامت ترکیه چیست؟

ازدواج از ارزان­ترین راه اقامت ترکیه

از ارزان­ترین راه اقامت ترکیه می­توان به ازدواج اشاره کرد. اما توجه داشته باشید که از همان ابتدا به شما اقامت دائم ترکیه داده نخواهد شد.

اگر با یک شهروند ترکی ازدواج کنید که پناهنده نباشد، به مدت 3 تا 5 سال می­توانید به عنوان توریست به این کشور سفر کنید و نباید بیش از 90 روز در این کشور اقامت داشته باشید.

پس از گذشت 5 سال ماموران تحقیقاتی درباره ازدواج شما انجام می­دهند، در صورتی­که از صوری نبودن ازدواج شما مطمئن شوند، به شما اقامت دائم ترکیه را خواهند داد.

این راه جزو ارزان­ترین راه اقامت ترکیه محسوب می­شود و یکی از سریع­ترین راه­ها است. زیرا شما نباید مدرک زبان ترکی داشته باشید. اما برای تحصیل یا کار در این کشور دانش زبان ترکی و انگلیسی لازم است.

سفر توریستی از ارزان­ترین راه اقامت ترکیه

یکی دیگر از ارزان­ترین ره اقامت ترکیه این است که به عنوان توریست به این کشور سفر کنید. به طور معمول یک فرد با ویزای توریستی می­تواند 3 ماه در این کشور اقامت داشته باشد.

چنانچه قصد دارید بیش از سه ماه در این کشور بمانید، باید یک ویزای توریستی 6 ماهه دریافت کنید. توجه داشته باشید که با این ویزا نمی­توانید کار یا تحصیل انجام دهید یا فعالیت اقتصادی داشته باشید.

درصورتی که بتوانید یک خانه خریداری کنید، می­توانید اقامت خود را 6 ماه دیگر تمدید کنید. بدین ترتیب با این روش که ارزان­ترین راه اقامت ترکیه است، می­توانید به مدت 1 سال در این کشور بمانید.

سرمایه­ گذاری در ترکیه جزو ارزان­ترین راه اقامت ترکیه

با وجود اینکه سرمایه ­گذاری در ترکیه جزو ارزان­ترین راه اقامت ترکیه محسوب نمی­شود، اما سریع­ترین راه برای دریافت اقامت این کشور است. طبق اعلام سازمان­های بین­المللی، اقتصاد این کشور جزو 20 کشور برتر جهان می­باشد. تنها راهی که می­توانید در این کشور سرمایه­گذاری کنید، ثبت شرکت است. این بدان معناست که شما باید پیش از شروع فعالیت اقتصادی در این کشور، یک شرکت ثبت کنید. برای آشنایی بیشتر با ارزان­ترین راه اقامت ترکیه می­توانید با هلدینگ دیوان گروپ تماس بگیرید.

هزینه ارزان ترین راه اقامت ترکیه چقدر است؟

هزینه اقامت ترکیه از هر نظر متفاوت بوده و به روشی بستگی دارد که شما انتخاب می­کنید. گران­ترین راه برای اخذ اقامت ترکیه خرید ملک، ثبت شرکت و سرمایه گذاری ترکیه است.

پس از آن اقامت از طریق تحصیل، اقامت از طریق اجازه کار و اقامت از طریق ازدواج به ترتیب جزو ارزان­ ترین راه اقامت ترکیه محسوب می­شوند.

برای سرمایه گذاری و خرید ملک، بسته به املاک انتخابی، می­تواند از 1000 دلار تا 250،000 دلار هزینه داشته باشد.

هزینه ارزان ترین راه اقامت ترکیه از طریق تحصیل بسته به عواملی مانند ترکی یا انگلیسی زبان بودن دانشگاه می­تواند متفاوت باشد. همچنین دریافت بورسیه می­تواند هزینه­ ها را کاهش دهد.

اما معمولا 10000 دلار در سال هزینه دارد. این شامل هزینه خوراک، پوشاک، خوابگاه و شهریه دانشگاه می شود. و ارزان ترین راه اقامت ترکیه در دستان ماست.

بهترین راه و ارزان ترین راه اقامت ترکیه چیست؟

یکی از ارزان ترین راه اقامت ترکیه اخذ اقامت و شهروندی ترکیه خرید ملک در این کشور است. با خرید ملک ترکیه به هر قیمتی می­توانید اقامت یک ساله ترکیه را دریافت کنید.

اگر بعد از یک سال ملک همچنان به نام شماست می­توانید اقامت خود را تمدید کنید و اگر به مدت 5 سال این کار را انجام دهید می­توانید اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید.

شما همچنین می­توانید با خرید ملکی به ارزش 250000 دلار برای شهروندی ترکیه اقدام کنید. مطمئنا تا 3 سال نباید ملک را بفروشید.

از طرف دیگر، شما ملکی به ارزش 500000 دلار آمریکا خریداری می­کنید. به این ترتیب دیگر منعی برای فروش ملک تا 3 سال وجود ندارد.

باید در نظر داشته باشید که در صورت پیش خرید ملک حال ساخت، مجاز به خرید اقساطی ملک هستید اما دیگر نمی­توانید برای خرید ملک وام بگیرید.

اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک ارزان ترین راه اقامت ترکیه

یکی از مسائل رایجی که با مشاورین هلدینگ دیوان گروپ در میان می­گذارید این است که در منابع دیگر می­توان با 150000 لیر خانه­ای در ترکیه خرید.

در واقع اگر قصد خرید خانه بر اساس چنین رنج قیمتی را دارید، باید بدانید که قطعا انتخاب ایده آلی برای موقعیت مکانی خوب نخواهید داشت. در نتیجه، چنین تصمیمی منجر به پیشرفت محدود و ریسک بالای سرمایه گذاری می شود.

مساحت ضعیف، کمبود امکانات، شلوغی بیش از حد، استانداردهای ناکافی ساخت و ساز، کمبود خانه نوساز، دوری از جاده ­های اصلی و ریسک بالای سرمایه گذاری عواملی هستند.

باید از آن­ها اجتناب کرد تا خریدی سودمند برای شما انجام شود و سرمایه شما صرفه جویی شود.

شما باید محله­ای را انتخاب کنید که لیاقت زندگی را داشته باشید. با توجه به ریسک بالایی که در این نوع خرید ملک وجود دارد، هلدینگ دیوان گروپ اکیدا توصیه می­کند.

ارزان ترین راه اقامت ترکیه این است که سرمایه خود را هدر ندهید و در شرایط بهتری خرید کنید که به نفع شما باشد.

واقعا!! ارزان ترین راه اقامت ترکیه فقط خرید ملک است.

ارزان ترین راه اقامت ترکیه، داشتن یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای ترکیه­ای است. راه دوم تحصیل در ترکیه و راه سوم ازدواج است.

با دریافت پیشنهاد شغلی مناسب می­توانید ویزای کار و اقامت ترکیه را دریافت کنید. این اقامت بسته به قرارداد شما قابل تمدید است. اگر برای 6 سال متوالی تمدید کنید، می­توانید برای اقامت دائم ترکیه اقدام کنید.

چنانچه قصد دارید که به ترکیه مهاجرت کرده و اقامت این کشور را دریافت کنید، می­توانید با مشاورین هلدینگ دیوان گروپ تماس بگیرید تا ارزان ترین راه اقامت ترکیه را به شما توصیه کنند.

هلدینگ دیوان گروپ در امر سرمایه­ گذاری در ترکیه، خرید ملک در ترکیه و اخذ ارزان ترین راه اقامت ترکیه می­توانند به شما عزیزان راهنمایی­ های مفیدی برای ارزان ترین راه اقامت ترکیه ارائه دهند.

خرید ملک استانبول با روش های آسان هلدینگ
89 / 100
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط