خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان | خرید ملک ترکیه 

خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان برای شهروندان خارجی امکان پذیر بوده و با این روش می­توانید اقامت موقت را دریافت کنید. یکی از آرزوهای شهروندان ایرانی خرید خانه و اخذ اقامت ترکیه است.

فهرست مطالب مهم این صفحه

شما می­توانید در ترکیه با 700 میلیون تومان خانه خریداری کنید.  توجه داشته باشید که با این قیمت نمی­توانید خانه­ای مجلل در منطقه عالی بخرید.

اما چیزی که مهم است، این است که خرید خانه ترکیه با 700 میلیون تومان امکان پذیر است، اما در حالی­که با این مقدار پول نمی­توان در ایرانه خانه خرید.

در این مقاله قصد داریم تا نحوه خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان را برای شما شرح داده و مسائل دیگر مربوط به خرید خانه را برای شما بازگو کنیم.

چنانچه قصد خرید ملک ترکیه دارید برای اینکار می­توانید با هلدینگ دیوان گروپ تماس بگیرید.

مشاورین املاک این مجموعه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند تا بهترین ملک را در ترکیه خریداری کنید.

خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان با سند ملک قطعی

خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان و قیمت خانه های ترکیه

قیمت ملک ترکیه نسبت به ایران در برخی مناطق مشابه و در برخی دیگر متفاوت می­باشد. خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان با این مبغ به راحتی می توانید صاحب خانه شوید.

مطمئنا خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان شیک یا خرید یک واحد در برج­های نو ساز ترکیه قیمت بالایی داشته و قیمت آن­ها با خانه­ هایی که در ایرا هستند، برابر است.

با این تفاوت که برج­هایی که داخل ترکیه هستند، امکانات رفاهی بیشتری نسبت به خانه­ های داخل ایران دارند. یکی از گران­ترین شهرهای ترکیه، استانبول است.

منطقه کادیکوی یکی از مناطق اصیل و عالی شهر استانبول است. در این منطقه می­توانید یک خانه 90 متری، دو خوابه به ارزش 1 میلیون و 100 هزار لیر خریدارید کنید.

قیمت ملک در ترکیه در مناطق مختلف متفاوت است.

در لیست زیر می­توانید شهر و مناطق معروف را در این کشور مشاهده کنید:

  • متوسط قیمت هر متر مربع در شهر استانبول حدود 8 هزار لیر می­باشد. گران­ترین منطقه استانبول بشیکتاش بوده که حداقل قیمت در هر متر مربع 10 هزار لیر است.
  • گران­ترین منطقه در محله بشیکتاش، ببک می­باشد. متوسط قیمت هر متر مربع 55 هزار لیر می­باشد.
  • برای خرید خانه با حداقل قیمت هر متر مربع حدود 4 هزار لیر می­توانید بیلیکدوزو را انتخاب کنید.
  • آنکار که پایتخت ترکیه است، متوسط قیمت هر متر مربع 6000 لیر است.
  • گران­ترین منطقه قیمت هر متر مربع 10 هزار لیر می­­باشد.
  • یکی از شهرهای محبوب ایرانیان آنتالیا بوده و متوسط قیمت هر متر مربع در این شهر 5000 لیر است.

چه کسانی می­توانند با 700 میلیون تومان در ترکیه خانه بخرند؟

بدیهی است که برای خرید ملک ترکیه باید بودجه کافی داشته باشید. شایان ذکر است که دولت این کشور به نام مالک به خارجی­ها تسهیلاتی برای خرید خانه اعطا می­کند.

دلایل بسیاری وجود دارد که سرمایه­گذاران خارجی به خصوص ایرانیان قصد خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان دارند.

مهم­ترین آن­ها شامل امنیت بالا، امکانات رفاهی و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی است. افرادی که می­توانند با 700 میلیون تومان در ترکیه خانه خریداری کنند.

به 3 دسته تقسیم می­شوند:

  • دسته اول کسانی هستند که دارای تمکن مالی کافی بوده و هزینه خرید لک در ترکیه برای آن­ها زیاد نیست. این افراد به دلایل سرمایه­گذاری، دریافت تابعیت ترکیه یا خرید خانه برای گذراندن تعطیلات در این کشور خانه خریداری می­کنند.

 

  • دسته دوم کسانی هستند که با اهداف متفاوت به این کشور مهاجرت می­کنند. این دسته از افراد به دلیل ایجاد شغل برای شهروندان ترکی است. بدین ترتیب این افراد درآمد ثابتی دارند. به همین دلیل می­توانند برای خرید ملک در این کشور اقدام نمایند.

 

  • دسته سوم از روشی دیگر برای خرید خانه در ترکیه استفاده می­کنند. برای خرید خانه در ترکیه می­توانید از طریق اعتبار یا بازپرداخت اقدام کنید. دسته سوم از این روش برای خرید استفاده می­کنند. لازم به ذکر است که این روش شرایط خاص خود را دارد. برای مثال، شما باید یک منبع درآمد داشته باشید تا ثابت کنید که می­توانید هزینه­ ها را پرداخت کنید.

بنابراین خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان به صورت قسطی نیز امکان پذیر است.

راهکارهایی برای کاهش قیمت خرید خانه ترکیه

چنانچه قصد دارید خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان یا کمتر از آن انجام دهید، باید با راهکارهایی آشنا شوید. همان­طور که می­­دانید هزینه زندگی و قیمت ملک در ترکیه نسبت به ایران ارزان­تر است.

اما برای اینکه بتوانید با هزینه کمتری ملکی در این کشور خریداری کنید، می­توانید روش­های زیر را پیش بگیرید:

  • خرید آپارتمان دست دوم
  • خرید ملک قسطی

در ادامه هر دو روش را توضیح می­دهیم:

خرید آپارتمان دست دوم در کشور ترکیه

به خرید آپارتمان کلید خورده یا مبله، خرید آپارتمان دست دوم گفته می­شود. این نوع آپارتمان­ها 30 درصد ارزان­تر هستند. بنابراین این روش یک روش به صرفه است.

برای خرید خانه یک خوابه دست دوم در ترکیه باید 25 هزار یورو هزینه کنید. اگر قصد دارید خانه دو خوابه دست دوم در این کشور خریداری کنید، 35 هزار یورو هزینه دارد.

خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان امکان پذیر است؟

همان­طور که می­دانید، یکی از را­های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان این کشور است. برای خارجی­ ها امکان خرید ملک ترکیه وجود دارد. تنها کافیست تا هزینه لازم را داشته باشید.

حداقل هزینه خرید ملک در ترکیه 700 میلیون تومان معادل با 200 هزار لیر ترکیه است. فرآیند خرید ملک تا ثبت سند بین 65 تا 80 روز طول می­کشد. شما نمی­توانید تا 3 سال ملکتان را به فروش برسانید.

زیرا نمی­توانید تابعیت ترکیه را کسب کنید. بدین ترتیب این امکان وجود ندارد که خانه خود را فروخته و تابعیت کشور را دریافت کنید. بنابراین برای دریافت تابعیت کشور ترکیه باید حداقل باید به مدت 3 سال مکلتان را حفظ کنید.

خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان چگونه است؟

چنانچه قصد دارید که به کشور ترکیه مهاجرت کرده و پاسپورت این کشور را دریافت کنید، باید خانه­ ای بخرید که حداقل 250 هزار دلار قیمت دارد. این قیمت احتمالا در آینده تغییر کند.

بنابراین اگر خانه­ای به مبلغ 250 هزار دلار خریداری کنید، در صورت وجود نداشتن مشکلات دیگر می­توانید اقامت دائم برای خود و افراد تحت تکفل دریافت کنید.

اما اگر قصد خرید خانه ترکیه با 700 میلیون تومان داشته باشید، این مبلغ از 250 هزار دلار کمتر است، بنابراین چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شما با این مبلغ می­توانید خانه یا آپارتمان در محله­ های ارزان ترکیه خریداری کنید.

اما باید بررسی کرد که می­توان با خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان می­توان اقامت این کشور را دریافت کرد یا خیر.

چگونگی خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان

اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان

با خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان می­توان اقامت ترکیه را دریافت کرد. اما در صورتی­که شما با تکینک ­های مهاجرت ترکیه آشنا باشید و از آن­ها درست استفاده کنید.

بدین ترتیب می­توانید با خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان اقامت این کشور را دریافت کنید. برای اینکه خانه­ای 700 میلیون تومانی ترکیه خریداری کنید، باید به سراغ محله­ های ارزان­تر برید تا بتوانید با این مبلغ خانه بخرید.

با خرید خانه 700 میلیون تومانی، می­توانید اقامت یک ساله (اقامت کوتاه مدت) را دریافت کنید. این نوع اقامت را می­توانید تا 5 سال تمدید کنید. با گذشت 5 سال شما می­توانید برای اقامت دائم و پاسپورت اقدام نمایید.

برای اینکه بتوانید اقامت دائم را بعد از 5 سال دریافت کنید، در طول مدت 5 سال باید قوانینی را رعایت کنید. بدین ترتیب می­توانید امیدوار باشید که بعد از5 سال اقامت دائم را دریافت کنید.

بعد از گذشت 5 سال شما باید درخواست گرفتن حق شهروندی ترکیه را بدهید، تا با این درخواست موافقت شود. بنابراین با خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان کم بعد از چند سال و تمدید اقامت کوتاه مدت، می­توانید شهروندی ترکیه را دریافت کنید.

در ترکیه مالیات بر املاک نسبت به 4.4 درصد ارزش کل ملک تعیین می­گردد.

چرا خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان مقدور است؟

اکثر سرمایه ­گذارهای خارجی از خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان استقبال می­کنند. از آنجا که ترکیه بین شرق و غرب واقع شده، می­توانید بهترین روش برای ارتباط با اروپا و آمریکا باشد.

این کشور علاوه بر اینکه بهترین کشور برای تابعیت دوم است، یک بازار املاک بسیار عالی داشته که می­تواند بازگشت سرمایه شما را تضمین کند.

شهر استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری املاک است. زیرا این شهر دارای زمین و پنت هاوس­های بسیار عالی با امکانات رفاهی بسیار می­باشد.

مهاجرانی که از قاره آسیا به این کشور جهت کار می ­آیند بعد مجذوب جبهه اقتصادی و کیفیت زندگی غربی این کشور می­شوند. بدین جهت ترکیه برای سرمایه گذاری یک فرصت عالی محسوب می­شود.

در سیستم­های حقوقی و روند خرید مسکن و معماری ساختمان تغییرات زیادی اعمال شده است. برای آشنایی با خرید ملک در ترکیه در ادامه به مزایای خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان در این کشور اشاره می­کنیم.

مزایای خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان چیست؟

همان­طور که در بالا اشاره کردیم، با خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان می­توان اقامت ترکیه را دریافت کرد.

سایر مزایای خرید خانه در ترکیه عبارتند از:

  • با خرید خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان می­توانید اقامت دائم و سپس پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.
  • زمان اخذ اقامت و پاسپورت سریع است.
  • می­توانید از خدماتی همچون افتتاح حساب، وام بانکی، امکان اخذ کد مالیاتی و خدمات درمانی دولتی استفاده کنید.
  • برای تمام اعضای خانواده امکان تحصیل رایگان وجود دارد.
  • با پاسپورت ترکیه می­توانید به بیش از 100 کشور دنیا سفر کنید.
  • به کشور ایران نزدیک است.
  • هزینه زندگی ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی پایین است.

بهترین شهر ترکیه برای خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان

مهاجرانی که به دنبال بهترین مکان­ها در ترکیه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، به بازارها با مقاصد متعدد دسترسی دارند.

با این حال، استانبول محبوب­ترین مقصد برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه است. استانبول مرکز فرهنگی، اقتصادی و تاریخی این کشور است.

این شهر که بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ترکیه است، از 39 منطقه تشکیل شده است که آن را به مرکز آموزش، گردشگری و صنایع تجاری تبدیل کرده است.

بنابراین، املاک و مستغلات اینجا یک بازار کاملا محبوب است. از سال 2013 تا به امروز، بیش از 40000 ملک توسط خارجی­ها در استانبول خریداری شده است.

به همین دلایل این کشور به یک بازار داغ برای سرمایه گذاران خارجی که قصد خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان دارند، تبدیل شده است. زیرا قیمت املاک در این کشور مقرون به صرفه می­باشد.

استانبول بر زندگی مدرن با مدرن ترین زیرساخت­ها و روندهای معماری و امکانات موجود در محل مانند کافه­ ها، رستوران­ ها، پارک­ها، استخرها، فروشگاه-ها و سالن­های ورزشی تمرکز دارد.

به علاوه، تنوع محله­ ها زیاد بوده و شما امکان دسترسی به شهرها را خواهید داشت. برخی از محله ­های محبوب استانبول نیسانتاسی، تکسیم، کاراکوی و جهانگیر هستند.

به طور کلی، انتخاب­های زیادی برای اتباع خارجی که مایلند تا پایان عمر در اینجا زندگی کنند، از فرصت­های تجاری گرفته تا تحصیل و موارد دیگر ارائه می­دهد.

مزایای خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان چیست؟

الزامات جهت اخذ خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان

برای اخذ مجوز ملک ترکیه، خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان در یکی از شهرهای ترکیه صرف نظر از نوع و موقعیت آن ضروری است. و این به سرمایه گذار اجازه می­دهد تا ملک و مکان را آزادانه انتخاب کند.

این ملک می­تواند آپارتمان مسکونی، زمین یا ملک تجاری باشد و خریدار بدون توجه به قیمت و موقعیت ملک می­تواند جواز ملک را دریافت کند. پس از خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان باید سند رسمی (تاپو) تنظیم و به نام خریدار ثبت شود.

سند مالکیت مهم­ترین سند در هنگام خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان است و سندی است که ثابت می­کند خریدار مالک ملک است. اخذ اقامت ملک بدون اخذ سند ملکی امکان پذیر نمی­باشد.

تا زمانی که دارنده اجازه اقامت همچنان مالک سند مالکیت و ملک باشد، اجازه اقامت به راحتی و به طور مداوم تمدید می­شود.

مسلما اخذ اقامت ترکیه از طریق مالکیت املاک و مستغلات

مزایای دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان

مسلما اخذ اقامت ترکیه از طریق مالکیت املاک و مستغلات برای تمامی سرمایه گذاران ترکیه مطلوب و خوشایند است، زیرا به عنوان دارنده اقامت ترکیه مزایای زیادی در داخل کشور خواهند داشت.

آن­ها می­توانند در ترکیه زندگی کنند و آزادانه بین استان ­های ترکیه رفت و آمد کنند. آن­ها همچنین حق دریافت مجوز اقامت برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را دارند.

همچنین تمدید اجازه اقامت در املاک بسیار آسان­تر از سایر مجوزهای اقامت است.

ثبت شرکت، افتتاح حساب و دسترسی به سیستم بانکی بین المللی، دسترسی به کلیه خدمات آموزشی و بهداشتی ارائه شده به شهروندان ترکیه و بهره ­مندی از خدمات پزشکی ترکیه با هزینه بسیار کم از دیگر مزایا و مزایای این نوع اقامت می­باشد.

مزایای مجوز املاک محدود به خدمات آموزشی و بهداشتی نیست، اما دارندگان مجوز اقامت دارای حقوق قانونی هستند که برای انواع دیگر مجوزهای اقامت، مانند مجوز اقامت توریستی، در دسترس نیستند.

به عنوان مثال، دارنده اجازه اقامت در صورتی که پس از 5 سال تمدید مداوم اقامت، بیش از یک سال در این مدت ترکیه را ترک نکرده باشد، می­تواند برای شهروندی ترکیه درخواست دهد.

تمامی این مزایا و حتی بیشتر از آنچه گفته شد، صرف نظر از قیمت و امکانات، تنها با خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان به راحتی امکان پذیر است.

خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان و اخذ مجوز کار

همان­طور که می­دانید، سرمایه گذاری و خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان و اقامت برای کشورهایی که در اصل تقابل با این کشور هستند مهیا است.

کشورهایی که امکان سرمایه ­گذاری برای شهروندان ترکیه را فراهم می­کنند، می­توانند در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند.

ایران نیز جزو این کشورها است. ایرانیان نیز می­توانند سرمایه گذاری در ترکیه انجام داده و ملک خریداری کنند. کسانی که زمین در ترکیه خریداری می­کنند، باید در دو سال آینده یک پروژه در آن راه ­اندازی کنند.

امکان خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان در مناطق نظامی وجود ندارد. کسانی که ملکی در ترکیه خریداری کنند، می­توانند از یک کارفرمای ترکیه پیشنهاد شغلی دریافت کرده و کار کنند.

به علاوه، می­توانند شرکتی ثبت کرده و به عنوان مالک شرکت، آن را اداره کنند.

مدارک لازم جهت خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان

چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان کسب کنید، می­توانید سایر مقالات وبلاگ سایت هلدینگ دیوان گروپ را مطالعه کنید.

مدارکی که برای خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان دریافت کنید، عبارتند از:

  • سند خانه
  • ارائه پاسپورت
  • بیمه نامه زلزله (الزامی)
  • ارائه عکس خریدار و فروشنده خانه
  • در صورتی­که به زبان ترکی صحبت نمی­کنید، داشتن مترجم رسمی الزامی است.
  • ارزیابی املاک (اجباری)
  • تاییده بازار املاک که از شهرداری دریافت می­شود.
خدمات در کشور ترکیه و خرید ملک ترکیه

مراحل سند خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان

اولین مرحله برای خرید خانه ترکیه با 700 میلیون تومان این است که به بنگاه­های املاک مراجعه کنید یا یک وکیل برای خود استخدام کنید.

سپس ملک خود را انتخاب کرده و مذکرات مربوط به عقد قرار داد خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان را انجام دهید. پس از اینکه تمام بررسی­ها انجام شد و خریدار و فروشنده به توافق رسیدند، قرار داد امضا می­شود.

هنگام عقد قرارداد، خریدار باید 2 تا 10 درصد قیمت ملک را پرداخت کند. در مراحل بعدی خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان باید مابقی هزینه ­ها پرداخت شود.

در آخر صورت حساب به اداره ثبت ارسال شده و انتقال ملک تایید می­شود. هزینه ­های جانبی خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان شامل مهر و موم، هزینه ثبت نام و هزینه نماینده املاک است.

مدارک لازم جهت خرید ملک ترکیه عبارتند از:

  • پاسپورت
  • ارائه فرم درخواست مجوز اقامت
  • ارائه عکس 3 در 4
  • اثبات تمکن مالی
  • ارائه بیمه معتبر پزشکی

چه کسانی می­توانند ترکیه خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان انجام دهند؟

سرمایه­ گذاران خارجی می­توانند ترکیه خانه خریداری کنند. سفارت ترکیه لیستی از کشورهایی که می­توانند ترکیه سرمایه­ گذاری کنند، را ارائه داده است.

همان­طور که قبلا اشاره شد، ایران یکی از این کشورها است. تنها محدودتی که در خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان برای خارجیان وجود دارد این است که نمی­توانند در مناطق نظامی و امنیتی ترکیه خانه خریداری کنند.

سرمایه­ گذاران خارجی بیش از 30 هکتار نمی­توانند خانه خریداری کنند. 10 در صد املاک هر ناحیه در کشور ترکیه برای خارجیان امکان پذیر است.

چه افرادی توانایی خرید خانه در ترکیه را دارند؟

فرآیند تابعیت ترکیه و سرمایه گذاری با خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان

فرآیند تابعیت ترکیه از طریق سرمایه ­گذاری عبارتند از:

  • مسیر سرمایه گذاری خود را انتخاب کنید: بر اساس نیازهای خود، گزینه سرمایه­ گذاری مناسب را که با اولویت­های شما مطابقت دارد، تعیین کنید.
  • گواهی واجد شرایط: شما باید برای تایید به مقامات مسئول ترکیه تماس گرفته و گواهی واجد شرایط را از او دریافت کنید.
  • حساب بانکی ترکیه: پس از دریافت گواهی واجد شرایط بودن، باید یک حساب بانکی ترکیه­ای باز کنید که پول شما در آن واریز می­شود.
  • اجازه اقامت ترکیه: پس از تایید سرمایه گذاری شما توسط مقام مسئول، می­توانید برای اجازه اقامت ترکیه درخواست دهید.
  • انجام دادن سرمایه گذاری: شما باید سرمایه خود را پرداخت کرده و اسناد لازم برای درخواست شهروندی را تهیه کنید.
  • درخواست شهروندی ترکیه: پس از تایید سرمایه گذاری خود، می­توانید درخواست خود را به اداره سرشماری و شهروندی استان ارائه دهید. 4 ماه طول می­کشد تا به درخواست شما رسیدگی شود.

سرمایه گذاری بازار املاک ترکیه با خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان

سرمایه گذاری­ های بازار املاک ترکیه مقرون به صرفه بسیاری وجود دارد، اما سرمایه­ گذاران ترجیح می­دهند که با خرید ملک در کشورهای دیگر، تابعیت دوگانه دریافت کنند.

زیرا این روش فرآیند کوتاهی دارد. نکته مثبتی که در رابطه با خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان وجود دارد این است که مهاجران می­توانند خانه خریداری کرده اما در داخل آن زندگی نکنند.

به علاو، طبق قانون ترکیه یک فرد خارجی می­تواند بیش از یک ملک خریداری کرده و سرمایه خود را زیاد کند.

اما توجه داشته باشید که برای دریافت شهروندی ترکیه باید ملکتان را به مدت 3 سال حفظ کنید. بعد از 3 سال می­توانید ملکتان را به فروش برسانید.

سرمایه­ گذاران خارجی می­توانند به نام خود زمین و ملک ترکیه بخرند. اما باید توجه داشته باشید که مکلتان باید در داخل شهر واثع شده باشد. یعنی اینکه ملکتان نمی­تواند در مناطق روستایی یا نظامی باشد.

لازم به ذکر است که در منطقه ­ای که خانه خریداری می­کنید، باید شهرداری وجود داشته باشد.

تابعیت ترکیه و سرمایه گذاری با خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان

کشور ترکیه به منظور تقویت اقتصاد در حال ظهور در این کشور و ارتقای بازار املاک و مستغلات، برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری را با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی ارائه می­دهد.

از آنجایی که ترکیه یک کشور فرا قاره­ای است، سرمایه گذاران خارجی با اخذ تابعیت ترکیه می­توانند به بازارهای پررونق اروپا و آسیا دسترسی داشته باشند.

کسانی که قصد دارند تابعیت این کشور را بدست آورند، باید حداقل 400 هزار دلار در بازار املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند.

زمانی که شما درخواست شهروندی می­دهید 120 روز طول می-کشد تا پروسه آن طی شود. با گرفتن تابعیت ترکیه می­توانید به کشورهای هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور رفت و آمد آزاد داشته باشید.

خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان 2

مالیات­های قابل پرداخت هنگام خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان

در صورت سرمایه گذاری املاک و مستغلات ترکیه، چندین مالیات بر دارایی وجود دارد که باید پرداخت کنید. مالیات خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان، یا مالیات سند مالکیت، نسبتا قابل توجهی 4 درصد از قیمت فروش آن است.

معمولا نصف آن توسط خریدار تقسیم می­شود در حالی که فروشنده 2 درصد باقی مانده را می­پردازد. برای املاک ترکیه مالیات بر ارزش افزوده نیز اعمال می­شود.

املاک تجاری دارای مالیات بر ارزش افزوده 18 درصد هستند. در همین حال، املاک مسکونی مالیات بر ارزش افزوده کمتری دارند که می تواند از 1 درصد تا 18 درصد متغیر باشد، اما به طور کلی در انتهای پایین تر این مقیاس است.

سرمایه گذاران خارجی می­توانند در صورت داشتن شرایط خاص، از جمله موافقت با عدم فروش ملک به مدت حداقل یک سال، از مالیات بر ارزش افزوده چشم پوشی کنند.

به علاوه، شما باید مالیات سالانه املاک ترکیه را پرداخت کنید. آن­ها ارزان­تر از سایر کشورها هستند و از 0.1 درصد تا 0.6 درصد از ارزش کل ملک متغیر است.

یکی از هزینه­ های مداوم مالیات سالانه بوده که شما باید قبل از سرمایه گذاری ترکیه در نظر بگیرید. خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان بسیار آسان و راحت است.

آیا خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان مناسب سرمایه گذاری ملک است؟

هر خرید ملکی بدون در نظر گرفتن هدف شما از خرید آن در وهله اول یک سرمایه گذاری است. این کشور هم مقصدی عالی برای گردشگری و هم نقطه­ ای جذاب برای سرمایه­ گذاری است.

ترکیه با ارائه تمام ابزارهای لازم برای یک محیط سرمایه گذاری موفق، فرصت­های بازده سرمایه گذاری خوبی را برای همه سرمایه گذاری­ها از جمله سرمایه گذاری ترکیه املاک و مستغلات ارائه می­دهد.

در ترکیه، امکان سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت، خرید و فروش و اجاره ملک و نرخ بازگشت سرمایه خوبی را به خارجیان ارائه می­دهد.

سالانه بر ارزش املاک و مستغلات در این کشور افزوده می­شود و این یک مزیت بسیار عالی برای دریافت سود هنگام فروش ملک محسوب می­شود.

آپارتمان­هایی که برای اجاره در ترکیه وجد دارد نیز، عالی هستند. شما با اجاره ملک خود ترکیه می­توانید درآمد بسیار عالی داشته باشید.

به علاوه، با اجاره ملکتان در ترکیه می­توانید پولتان را در مدت زمان معقولی مستهلک کنید. به این دلایل سرمایه­گذاری در املاک و مستغلات ترکیه یک سود بسیار عالی برای خارجیان محسوب می­شود.

مزیت خرید ملک در استانبول و بهترین مکان های خرید ملک

اولین برداشت با خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان

ممکن است که اولین برداشت شما این است که خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان بهترین معامله است. با وجود قیمت‌های پایین و بازده اجاره نسبتا بالا در محدوده 5 درصد، ریسک بالایی وجود دارد.

این احتمال وجود دارد که به دلیل کاهش ارزش لیر، به جای بازگشت سرمایه، پول خود را از دست بدهید. انتظار نداشته باشید که بازده خالص شما در واقعیت به 5 درصد نزدیک شود.

نرخ‌های خالی معمولا در ترکیه بالا است، بنابراین پس از کسر تعمیرات، خسارت‌ها و این واقعیت که احتمالا همیشه مستاجر نخواهید داشت، انتظار بازدهی کمتری داشته باشید.

ناگفته نماند که از نظر لیر ترکیه حقوق دریافت خواهید کرد. صرف نظر از این، ترکیه یکی از جذاب­ترین شهروندی­ ها را از طریق برنامه های سرمایه گذاری در منطقه ارائه می­دهد.

اگر هدف شما خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان دوم یا دریافت پاسپورت دیگر است، حتما در ترکیه خانه بخرید. بنابراین اگر به دنبال دریافت شهروندی دوم هستید، خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان همچنان یک انتخاب خوب است.

اگر به جای سود داشتن پاسپورت دیگر اولویت اصلی شماست، املاک و مستغلات در ترکیه ممکن است ارزش آن را داشته باشد. فقط انتظار سرمایه گذاری مطلوب را نداشته باشید.

خدمات در کشور ترکیه برای خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان

کشور ترکیه در کنار سرمایه­ گذاری­ه ای بسیار سودآور امکانات دیگری دارد که در بین سرمایه گذاران خارجی محبوب است.

این کشور خدمات بهداشتی پیشرفته در موسسات بهداشتی دولتی و خصوصی به شهروندان خود ارائه می­دهد.

با وجود اینکه خدمات بهداشتی در ترکیه بسیار مدرن است، اما نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار ارزان می­باشد. بخش­های اورژانس در بیمارستان­ها تمامی بیماران حتی خارجی­ها را رایگان درمان می­کنند.

علاوه بر این، خدمات مراقبت­های بهداشتی در سایر بخش­های بیمارستان­های دولتی در صورت داشتن مجوز اقامت معتبر در ترکیه که به راحتی با خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان قابل دریافت است، هزینه بسیار کمی دارد.

به لطف شبکه راه هوایی کشور ترکیه، سفر به این کشور از تمامی نقاط دنیا آسان می­باشد. چنانچه ملکی در این کشور خریداری کنید، بدون شک رفت و آمدتان به ترکیه بیشتر خواهد شد.

خطوط هوایی توسعه یافته و پروازهای منظم از بسیاری از کشورها مزیتی برای سفر شما خواهد بود. به علاوه، حمل و نقل در داخل کشور نیز بسیار پیشرفته است.

زمانی­که در ترکیه اقامت دارید، به راحتی می­توانید از یک مکان به مکان دیگر در ترکیه بروید. این به شما این شانس را می­دهد که هر بار که به این کشور سفر می کنید بیشتر کشف و تجربه کنید.

در ترکیه تنوع غذایی بسیاری وجود داشته و شما با هر سلیقه­ ای می­توانید داخل کشور غذا بیابید. غذاهای ترکی متشکل از غذاهای لذیذ و دستور العمل­ های متنوعی است که صدها سال است.

در این کشور سرو می­شود. بسیاری از این دستور العمل­ها منحصر به کشور هستند و کسانی که برای اولین بار تجربه می کنند همیشه آن­ها را دوست دارند.

برج های ترکیه و بهترین نقطه خرید ملک ترکیه

دلایل خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان چیست؟

در کشور ترکیه، هزینه­ های نگهداری ملک بسیار مقرون ب صرفه می­باشد.خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان بسیار مناسب هزینه پایین است.

هزینه نگهداری ماهانه در مجتمع­ های آپارتمانی به طور متوسط حدود 20 تا 25 یورو است که نظافت، نگهداری و کلیه هزینه های مناطق کاربری مشترک مانند باغ، آسانسور، پله ها و استخر را پوشش می­دهد.

قیمت ملک در یک کشور یکی از مهم­ترین دلایل ترجیح در خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان در خارج از کشور است. در این کشور قیمت املاک بسیار پایین است.

حتی برای خریداران خارجی، که با نرخ بالای ارز دلار خانه خریداری می­کنند، نیز پایین­تر است. دلار و یورو در مقابل لیر ترکیه از هر زمان دیگری قوی­تر هستند.

از آنجایی که قیمت ملک بر حسب لیر ترکیه تعیین می­شود و معادل ارز خارجی آن بسته به نرخ ارز کاهش می-یابد، خرید ملک در ترکیه برای خریداران خارجی کمتر از همیشه هزینه دارد.

طیف گسترده­ای از املاک توسط بازار املاک ترکیه برای فروش ارائه می­شود.

در حالی که می­توانید ملک ­های مقرون به صرفه را برای سرمایه گذاری های کم هزینه خریداری کنید، می­توانید املاک لوکس با کیفیت بالا مانند ویلاهای با دید دریا را نیز در ترکیه پیدا کنید.

به عبارت دیگر، بازار املاک ترکیه گزینه­ هایی را برای همه ارائه می­دهد که مناسب خریداران مختلف با نیازهای متفاوت است. نسبت به سایر کشورها فرآیند خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان آسان­تر است.

از این رو این کشور در بین سرمایه­ گذاران خارجی یک مقصد بی نظیر شناخته می­شود. مراحل قانونی سریع و بدون دوره انتظار است و می­تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی، احتمالا ظرف 3 روز پس از انتخاب ملک، تکمیل شود.

این امر باعث می­شود تا سرمایه گذاری ترکیه بدون مراحل اداری خسته کننده بوده و آسان و سریع انجام شود.

آیا خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان ارزش بالایی دارد؟

علاوه بر ویژگی­هایی که در بالا گفته شد، خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان مزایای دیگری دارد. صاحبان املاک خارجی در ترکیه می­توانند با درخواست با سند مالکیت خود به راحتی اقامت بگیرند.

به صاحبان خانه در ترکیه اجازه اقامت کوتاه مدت داده می­شود که به مدت دو سال اعطا می­شود و این نوع اقامت در پایان دوره اعتبار برای دو سال دیگر قابل تمدید است.

این واقعیت که ترکیه به خریداران ملک اقامت می­دهد یک مزیت مثبت برای کسانی است که می­خواهند برای مدت طولانی در ترکیه بمانند. اگر اقامت داشته باشید، دیگر نیازی به اخذ و تمدید ویزا نخواهید داشت.

مجوز اقامت در ترکیه از بسیاری جهات برای شما مفید خواهد بود. زیرا بهره مندی از خدمات عمومی را آسان­تر می­کند. ترکیه همچنین با برنامه شهروندی سودمند خود توجه را به خود جلب می­کند.

خارجی­ هایی که در ترکیه ملکی با ارزش حداقل 250000 دلار خریداری می­کنند، واجد شرایط درخواست شهروندی ترکیه هستند.

با این برنامه نسبت به برنامه­ های مشابه که در سایر نقاط جهان وجود دارد، فرآیند سریع و فرصت نقدینگی سرمایه گذاری پس از سه سال را برای شما ممکن می­کند.

برنامه شهروندی ترکیه این امکان را فراهم می­کند که در حین اخذ پاسپورت ترکیه سود کسب کنید که مزایای زیادی برای دارندگان آن به همراه دارد.

خدمات کشور ترکیه و خرید ملک ترکیه
آیا خرید ملک در ترکیه ارزش دارد؟ چگونگی خرید ملک

بهترین زمان برای خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان

آب و هوای سواحل تفریحی ترکیه در طول ماه های زمستان با رطوبت بالا مشخص می­شود. بنابراین، اگر عایق رطوبتی در خانه به درستی انجام نشود.

دیوارهای آپارتمان در طبقات همکف ممکن است با کپک پوشیده شود و در هنگام بارندگی­ های طولانی، کف گرم شود. فصل زمستان به شما امکان می دهد انتخاب درستی داشته باشید.

همان­طور که می­دانید در استراحت گاه­ های ترکیه در اکثر خانه ­ها گرمایش مرکزی وجود ندارد. فصل خنک بسیار کوتاه است.

بنابراین تهویه هوا برای گرم کردن محل کافی است. ارزیابی عملکرد سیستم تهویه مطبوع، راحتی زندگی در چنین شرایطی و هزینه ­های مالی در طول دوره استفاده فعال آسان­تر است.

انتخاب مسکن در ترکیه در زمستان به شما این امکان را می­دهد که کفپوش را به طور عینی ارزیابی کنید. هنگام مشاهده مسکن در تابستان، به کف زمین چه سرد و چه گرم توجهی نمی­کنیم.

در زمستان وجود کف گرم، نوع و کیفیت پوشش از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. به معنای واقعی کلمه در تمام آپارتمان­های کنار دریا ترکیه، چیدمان دارای بالکن یا تراس بزرگ است.

و اگر در تابستان بالکن توسط ما فقط به عنوان یک مکان ایده آل برای استراحت و لذت بردن از مناظر زیبا تلقی شود، در زمستان می­تواند کمک خوبی برای گرم کردن اتاق ها باشد.

مسئله این است که در طول شب آپارتمان خنک تر می­شود. اگر تراس رو به سمت آفتابی باشد، به سرعت گرم می­شود و با باز کردن پنجره­ها می­توانید نه تنها تهویه کنید، بلکه اتاق ها را گرم کنید و یک میکروکلیم راحت ایجاد کنید.

همه آپارتمان­های مدرن در مجتمع­های مسکونی با قلمرو مجاور و زیرساخت داخلی خود ساخته می­شوند. خدمات زیرساختی توسط یک شرکت تخصصی انجام می­شود.

در فصل ساحل، به طور طبیعی، کار همیشه بسیار فعال انجام می­شود، اما در فصل زمستان می­توانید وضعیت واقعی امور و کیفیت خدمات را ارزیابی کنید.

خرید خانه ترکیه  700 میلیون تومان و ارزش املاک در ترکیه تأثیر می­گذارد؟

یک سوال مهم از خریداران بالقوه املاک ترکیه این است که « چه زمانی آپارتمان ها در زمستان یا تابستان ارزان تر هستند؟»

هزینه هر متر مربع به طور قابل توجهی به فصل بستگی ندارد، زیرا تقاضای زیادی از سوی سرمایه گذاران خارجی برای مسکن در ترکیه باقی مانده است.

قیمت‌ها تحت‌تاثیر دلایل جدی‌تر دیگری با ماهیت اقتصادی، مانند نرخ ارز، تورم، نرخ بهره وام‌های رهنی و وضعیت سیاسی قرار دارند.

به طور کلی، عوامل مختلفی در هنگام خرید آپارتمان در فصل زمستان وجود دارد که می­تواند به طور غیر مستقیم بر

قیمت تمام شده ملک مسکونی تاثیر بگذارد:

  • علاقه بیشتر مشاوران ملکی که می­خواهند فضای زندگی را بفروشند. در زمستان، خریداران کمتری وجود دارد، بنابراین برخی از فروشندگان برای انجام معامله امتیاز می­دهند.
  • رقابت و تقاضا در حال کاهش است، بنابراین سرمایه گذار این فرصت را دارد که با فروشنده با شرایط مطلوب­تری برای خرید مذاکره کند. به عنوان یک قاعده، این برای فروش فوری اعمال می­شود.
  • توسعه دهندگان و فروشندگان به احتمال زیاد برای برانگیختن علاقه و تقاضای سرمایه گذاران، تبلیغات و تخفیف­های فصلی را برای املاک خود ترتیب می­دهند.

چه افرادی توانایی خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان را دارند؟

زمانی­که قصد خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان را دارید، باید حداقل مبلغ لازم برای خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان را داشته باشید. با این وجود تسهیلاتی از طرف دولت ترکیه به سرمایه­ گذاران خارجی پرداخت می­شود.

یکی از دلایلی که سرمایه­گذاران خارجی مخصوصا ایرانیان قصد خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان دارند، این است که امکلانات املاک در ترکیه از نگهبانی گرفته تا امنیت بالای آن زیاد است.

سه دسته از افراد هستند که می­توانند خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان عبارتند از:

  • دسته اول: این دسته از افراد دارای تمکن مالی کافی برای خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان دارند. به همین دلیل خرید ملک در ترکیه هزینه زیادی محسوب نمی­شود.
  • این دسته از افراد خرید خانه در ترکیه و سرمایه­ گذاری در خارج از کشور یکی از تفریحات آن­ها محسوب می­شود.
  • دسته دوم: دسته دوم افرادی هستند که قصد دارند از روش­های مختلف به ترکیه مهاجرت کنند. مهم­ترین دلایلی که این افراد به ترکیه مهاجرت می­کنند، ثبت شرکت و اشتغال زایی است.
  • بدین ترتیب فرد به یک درآمد ثابت رسیده و پس از آن با خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان به زندگی در این کشور ادامه خواهند داد.
  • دسته سوم: همان­طور که در ابتدای این بخش اشاره کردیم، امکان خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان به صورت قسطی یا وام وجود دارد. این دسته با استفاده از این روش­ها ترکیه خانه خرید می­کنند.
  • لازم به ذکر است که این روش، شرایط خاص خود را دارد. شما باید درآمد داشته باشید تا ثابت کنید که از پرداخت اقساط بر خواهید آمد.

نکات مهم هنگام خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان

نکاتی که باید هنگام خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان بدانید عبارتند از:

  • نباید انتظار داشته باشید که با 700 میلیون تومان بتوانید خانه­ای با امکانات رفاهی عالی بخرید. خانه­های معمولی و قدیمی هستند که ارزان فروخته می­شوند.
  • هنگامی که قصد خرید ملک در ترکیه دارید، توجه داشته باشید که در مناطق نظامی ترکیه خانه نخرید. در صورت خرید خانه در این مناطق بعدها برای دریافت سند با مشکل مواجه خواهید شد.
  • مدت زمان دریافت سند و اتمام مراحل خرید ملک در ترکیه نسبت به سایر کشورهای دیگر طولانی­تر است.
  • با خرید خانه 700 میلیون تومانی در ترکیه تنها می­توانید اقامت موقت دریافت کنید.
  • پیش از اینکه خانه در ترکیه بخرید، توجه داشته باشید که صاحب قبلی ملک، تمام بدهی­ها را پرداخت کرده باشد.
  • سعی کنید برای خرید خانه به تنهایی اقدام نکرده و وکیل یا مشاوره املاک دریافت کنید.
اخذ اقامت با خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان

خرید خانه قسطی در کشور ترکیه

یکی دیگر از روش­هایی که می­توانید هزینه خرید خانه ترکیه را کاهش دهید، خرید قسطی خانه ترکیه است.

دو روش وجود دارد که به شرح زیر است:

خرید ملک قسطی از شرکت سازنده: به دلیل اینکه شرکت­ها به نقدینگی نیاز دارند، قیمت خرید ملک نسبت به ارزش واقعی ملک کمتر است.

به همین دلیل امکان پیش خرید ملک وجود دارد. شما می­توانید پیش از سند زدن، ملک را تعویض کنید. توجه داشته باشید که تا پایان پرداخت کامل اقساط، سندی به نام شما ثبت نمی­شود.

خرید ملک قسطی با وام بانکی: توجه داشته باشید که ایرانیان نمی­توانند از این روش استفاده کنند. با این حال این روش مطمئنی است. در همان ابتدا سند به نام شما ثبت خواهند شد.

بانک هزینه را به فروشنده ملک پرداخته و شما باید آن را با سود 8 تا 10 درصد در بازه زمانی 10 تا 15 ماه پرداخت کنید.

هزینه جانبی خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان

هنگام خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان باید این نکته را در نظر داشته باشید که به غیر از هزینه خرید خانه، هزینه­ های دیگری نیز هستند که باید پرداخت کنید.

به این هزینه­ ها، هزینه ­های جانبی خرید ملک ترکیه گفته می­شود. در اکثر موارد، این هزینه­ ها، هزینه­ های دولتی و اداری هستند.

هزینه­ های جانبی به شرح زیر است:

هزینه نمایندگی املاک و مستغلات. این هزینه شامل 3 درصد ارزش ملک است.

هزینه ثبت سند که به ارزش 4 درصد ملک بوده و بین فروشنده و خریدار نصف می­شود.

خریدار باید 15000 لیر به دفاتر ثبت اسناد رسمی پرداخت کند.

هنگام ثبت سند، باید یک مترجم رسمی وجود داشته باشد و هزینه او 70 لیر است.

برای مالیات نقل و انتقال سند حدود 4.4 درصد ارزش ملک بوده و بین خریدار و فروشنده نصف خواهد شد.

حدود 125 دلار هزینه برای ثبت سند تاپو به اسم خریدار باید پرداخت شود.

حدود 375 دلار هزینه اسناد رسمی خواهد شد.

هزینه بیمه DASK بر اساس متراژ ساختمان بوده و سالیانه محاسبه خواهد شد.

سخن آخر خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان

در این مقاله درباره خرید خانه در ترکیه با 700 میلیون تومان تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دادیم.

از آنجا که ملک در ایران بسیار گران بوده و با این قیمت نمی­توان خانه خرید، خرید خانه در ترکیه با این قیمت بسیار مناسب است. زیرا هم سرمایه شما حفظ می­شود و هم می­توانید اقامت موقت دریافت کنید.

با دریافت اقامت موقت می­توانید در ترکیه مشغول به کار شده یا کسب و کار خودتان را راه­اندازی کنید.

اما برای خرید خانه در ترکیه توصیه مااین است که به تنهایی اقدام نکرده و از یک وکیل یا مشاور املاک کمک بگیرید. بدین ترتیب می­توانید بدون هیچ نگرانی صاحب خانه شوید.

هلدینگ دیوان گروپ دارای کادر مجرب از مشاورین املاک بوده که می­توانید به شما در خرید و فروش خانه در ترکیه کمک کند. برای خرید ملک ترکیه تنها کافیست به هلدینگ دیوان گروپ مراجعه کنید.

اگر سوالی درباره خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه به ذهنتان خطور کرده است، می­توانید با تماس به این هلدینگ پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان
95 / 100
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

یک نظر در “خرید خانه ترکیه 700 میلیون تومان

  1. مهدی گات گفت:

    خیلی خوبه که میشه با این مبلغ ملک خرید و اقامت گرفت تو ترکیه

نظرات بسته شده اند.