فروش ملک استانبول | فروش خانه استانبول 

برای فروش ملک استانبول اولین کاری که باید انجام دهید این است که به یک شرکت معتبر املاک و مستغلات معتبر مراجعه نمایید.

ممکن است که شما به عنوان یک خارجی در شهر استانبول، خانه­ای برای تعطیلات داشته باشید، یا مهاجری هستید که به طور دائم در این کشور زندگی می­کند، ممکن است روزی برسد که به دلایل شخصی یا مالی قصد داشته باشید، ملکتان را به فروش برسانید.

به طور طبیعی، شما می­خواهید بدانید که چگونه خانه خود را در استانبول به سرعت و با پولی که می­خواهید بفروشید.

ورود مجدد به بازار املاک و مستغلات ترکیه کاملا با حقایق بسیار مهم است. زیرا خانه ترکیه­ ای شما یکی از با ارزش­ترین دارایی­های خالص شما است.

فروش خانه واقعا یک تجارت بسیار خطرناک است. تصور کنید که درآمد خود را که سال­ها کار کرده­اید، در املاک و مستغلات زیبایی سرمایه گذاری کرده-اید. یک روز تصمیم گرفتید که آن را بفروشید.

بسیاری از علامت‌های سوال ذهن شما را در حین فروش برای همیشه به خود مشغول می‌کنند. شما نمی­خواهید سرمایه گذاری سال­ها پس از یک اقدام غیرحرفه­ ای را از دست بدهید. بنابراین چگونه می توانید خانه خود را سریع و سودآور بفروشید؟

هنگامی که بر روی قیمت با خریدار به توافق رسیدید و در مورد شرایط و ضوابط فروش به توافق رسیدید، اگر می‌خواهید.

فرآیند فروش را در زمان معقول و بدون استرس نهایی کنید، باید مواردی که در ادامه مطلب اشاره می­کنیم را رعایت کنید. هلدینگ دیوان گروپ معتبرترین شرکت املاک و مستغلات است که در امر خرید و فروش ملک استانبول و ترکیه می­تواند به شما عزیزان کمک کند.

چگونگی فروش ملک استانبول

در ادامه مقاله نکاتی وجود دارد که به شما کمک می­کند ملک خود را سریع و با قیمتی که می­خواهید در استانبول بفروشید، اما دو نکته نیز وجود دارد که باید بدانید.

برخی از خانه‌های قدیمی ترکیه فاقد اسکان (گواهی سکونت) هستند. در برخی موارد، این خانه‌ها دارای تعرفه بالاتری برای نرخ آب و برق هستند که بلافاصله خریداران را معطل می‌کند.

همچنین بانک­های ترکیه برای خانه های بدون اسکان وام مسکن نمی­دهند، بنابراین بخش بزرگی از بازار شکار خانه به شما محدود می­شود.

اگر تصمیم دارید خانه خود را در استانبول بدون اسکان بفروشید، خریداران بالقوه برای جبران هزینه درخواست برای آن، تخفیف زیادی را درخواست خواهند کرد.

اگر همه چیز سر جای خود است و خانه شما به خوبی مراقبت می شود و همچنین با قیمت ایده آل به بازار عرضه می­شود، آماده حرکت سریع باشید.

روند فروش ملک استانبول نسبت به سایر کشورها با سرعت بیشتری پیش می­رود و اگر خریدار شما یک ترک با پول نقد فوری باشد، فروش حداکثر یک تا دو روز طول می کشد.

فروش ملک استانبول | فروش خانه استانبول 2023

فروش ملک در استانبول

مدارک فروش ملک استانبول

شرکت فروش ملک استانبول، املاک و مستغلات ملک شما را بازاریابی می­کند و آن را به خریداران احتمالی نشان می­دهد.

پس از اتمام قرارداد، مشاور املاک با تحویل مدارک زیر به اداره ثبت اسناد و املاک شما را در تکمیل فروش یاری می­کند:

  • کپی سند مالکیت شما (TAPU)
  • شناسنامه محضری (کپی ترجمه شده گذرنامه)
  • شناسه مالیاتی ترکیه شما
  • 2 عکس پاسپورت
  • بیمه اجباری زلزله (معروف به بیمه DASK)
  • گواهی ارزش شهرداری
  • گزارش ارزیابی املاک (اجباری) باید قبل از درخواست فروش رسمی به اداره ثبت اسناد و املاک آماده باشد.

اداره ثبت اسناد و املاک ملک شما را بررسی می­کند. بنابراین فراموش نکنید که اتصال برق، آب، گاز و اینترنت خود را پس از اتمام فروش به ملک خود قطع کنید و مبلغ اولیه­ای را که در اولین وصل کردن خدمات پرداخت کرده­اید پس بگیرید.

فرآیند فروش ملک استانبول

روند فروش ملک استانبول بسیار ساده است. روند در زیر آمده است:

  • یک شرکت املاک معتبر با سابقه تحویل بدون نقص و یک شبکه بازاریابی قوی برای خریداران داخلی و بین المللی پیدا کنید.
  • در مورد نیازها و ترجیحات خود با نماینده صحبت کنید. در مورد هزینه کمیسیون و محدوده خدماتی که برای فروش خانه خود نیاز دارید بحث کنید.
  • با شرکت املاک قرارداد ببندید.
  • این شرکت دارایی شما را بازاریابی می­کند و آن را به خریداران بالقوه نشان می­دهد.

برای فروش ملک ترکیه می­توانید به هلدینگ دیوان گروپ مراجعه کنید. هلدینگ دیوان گروپ با وکلای مجربی که در زمینه خرید و فروش املاک ترکیه را دارند، می­تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا بتوانید ملک خود را به راحتی به فروش برسانید.

چگونه برای خانه خود در استانبول خریدار پیدا کنیم؟

انتخاب مشاور املاک و مستغلات مناسب در استانبول بسیار مهم است. بسیاری از مشاوران املاک ترکیه در اطراف وجود دارند.

یک آژانس با سابقه با فردی که دانش عمیقی از این زمینه و مخاطبان گسترده­ای از بازار دارد را ترجیح دهید. وب سایت آن­ها را بررسی کنید، ببینید چند ملک دیگر در حال تبلیغ هستند و توجه داشته باشید که آیا آن­ها در منطقه شما هستند یا خیر.

از نماینده بپرسید که در صورت اجرای کمپین های تبلیغاتی، استفاده از پورتال های املاک، رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ­ها، چگونه قصد دارند خانه شما را تبلیغ کنند.

در حالی که بسیاری از مردم بر این باورند که ثبت ملک در تمام نمایندگی­ های محلی منجر به فروش سریع­تر می­شود، اما لزوما اینطور نیست.

یک نماینده مقیم با حضور قوی در اینترنت زمان و هزینه خود را صرف تبلیغ ویلا یا آپارتمان شما و آشنایی با شما و تمام نکات کلیدی فروش خانه می­کند. احتمال کمتری دارد که نمایندگان محلی برای تبلیغات آنلاین اضافی پول خرج کنند.

معمولا بهتر است یک معامله خصوصی را امتحان کنید یا ملک خود را با بیش از چند نماینده برای بهترین نتیجه ثبت کنید.

فرایند فروش ملک در استانبول

فرایند فروش ملک در استانبول

هزینه های اصلی فروش ملک استانبول چیست؟

هزینه­های فروش ملک استانبول به شرح زیر است:

  • هزینه­های محضری
  • مالیات فروش (2 درصد ارزش فروش)
  • بیمه زلزله
  • باید هزینه­ های ارزیابی املاک و گزارش بررسی املاک را بپردازید.

هنگام فروش ملک استانبول، هزینه­های زیادی وجود دارد که باید بپردازید. مهم­ترین چیزهایی که باید با آن­ها مقابله کنید عبارتند از:

  • پرداخت تمام قبوض آب و برق و سایر قبوض و لغو حساب­های خود
  • به روز کردن امور مالیاتی عمومی؛ اگر ترکیه را ترک می­کنید این امر مهم است.
  • توافق بر سر پرداخت مالیات نقل و انتقال اموال. این مالیات (4 درصد) به طور معمول بین خریدار و فروشنده (هر کدام 2 درصد) تقسیم می­شود، اما هر ترتیبی می­تواند توافق شود. برخی از فروشندگان اصرار دارند که همه آن توسط خریدار پرداخت شود.
  • به عامل املاک و وکیل خود پول پرداخت کنید. آن­ها معمولا مطمئن می­شوند که به اندازه کافی پول شما را نگه می­دارند تا مطمئن شوند که حقوق دریافت می کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه­ های فروش ملک استانبول می­توانید با هلدینگ دیوان گروپ تماس گرفته و سوالات خود را با مشاوران این هلدینگ مطرح کرده و پاسخ آن­ها را دریافت کنید.

سخن آخر فروش ملک استانبول

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره فروش ملک استانبول در اختیار شما عزیزان گذاشتیم. از آنجا که شما به عنوان یک خارجی در ترکیه حضور دارید، برای فروش ملک استانبول باید به یک شرکت املاک و مستغلات مراجعه کنید.

اول اینکه توجه داشته باشید تمامی قبوض را پرداخت کنید. برای پیدا کردن مشتری می­توانید به شرکت املاک و مستغلات مراجعه کنید.

وکلای این شرکت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. چنانچه سوالی درباره فروش ملک استانبول دارید می­توانید با هلدینگ دیوان گروپ تماس گرفته و راهنمایی­ های لازم را دریافت کنید.

89 / 100
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط