فروش ملک ترکیه

فروش ملک ترکیه یکی از مسائلی است که ممکن است ذهن سرمایه­ گذاران ایرانی ساکن در ترکیه را مشغول کرده باشد. فروش ملک ترکیه ممکن است در ابتدا کار آسانی به نظر نرسد.

این می­تواند زمان بر و از نظر احساسی چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر برای اولین بار ملکی را می­فروشید.

شاید در شهری جدید شغلی پیدا کرده­اید، علایق و اولویت­های خود را تغییر داده اید، یا شاید خانواده­تان بزرگ­تر شده و باید خانه بزرگتری پیدا کنید.

انگیزه شما برای فروش ملک خود هرچه باشد، راه­های زیادی وجود دارد که می­توانید این فرآیند را بسیار ساده­تر و موفق­تر کنید. فروش ملک ترکیه فرآیندی دارد که در این مقاله قصد داریم مراحل این فرآیندرا توضیح دهیم.

هلدینگ دیوان گروپ با داشتن وکلای مجرب در امر خرید و فروش خانه در ترکیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

فروش ملک ترکیه

فروش ملک ترکیه

مراحل فروش ملک ترکیه

مراحل فروش ملک ترکیه عبارتند از:

  • جمع آوری مدارک
  • انتخاب یک قیمت مناسب برای ملک
  • برطرف کردن مشکلات ملک
  • گرفتن عکس­های با کیفیت از ملک
  • نقاط فروش منحصر به فرد ایجاد کنید.
  • استخدام یک مشاور املاک خبره

جمع آوری مدارک فروش ملک ترکیه

قبل از اقدام برای فروش ملک ترکیه، مطمئن شوید که تمام مدارک قانونی را آماده کرده­ اید. اسناد مالکیت (Tapu)، گواهی سکونت (Iskan)، هر گونه گواهی بیمه مانند DASK (بیمه زلزله) و وکالتنامه را در صورت عدم برنامه ریزی برای حضور در زمان تکمیل جمع آوری کنید.

این­ها را برای اهداف احتیاطی به نماینده خود نشان دهید.

انتخاب قیمت مناسب برای فروش ملک ترکیه

تعجب خواهید کرد که چه تعداد از مردم با انتظارات غیرواقعی وارد فروش خانه های خود می­شوند. البته، همه ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است برای ملک خود قیمت بالا در نظر بگیریم.

اما همچنین ضروری است که یک خانه را به درستی قیمت گذاری کنید تا ماه‌ها برای فروش آن طول نکشد. یک ارزیابی واقع بینانه از یک نماینده معتبر در منطقه خود دریافت کنید.

نمایندگان خوب باید بازار محلی و قیمت املاک مشابه را بدانند. ارزش واقعی را بیابید و آن را در راستای رقابت یا کمی کمتر برای دستیابی به فروش سریع­تر بازاریابی کنید.

برطرف کردن مشکلات فروش ملک ترکیه

اغلب خریداران به دنبال دلایلی برای نخریدن آن یا بهانه­ هایی هستند که بتوانند قیمت ملک را کاهش دهند. چنانچه در خانه شما رابی وجود دارد، آن را برطرف کنید.

شما باید دارایی خود را در بهترین حالت خود نشان دهید تا بتوانید به بهترین آن را قیمت بفروشید.

خریداران هنگامی که وارد ملکی می­شوند می­خواهند احساس کنند تا در خانه خود قرار دارند. خانه‌های نامرتب و شخصی‌سازی‌شده، خریداران را منصرف می‌کند.

تمامی وسایلی که به منظور شخصی سازی خانه استفاده کردید، را هنگام فروش بردارید. بدین ترتیب خریدار مناسبی ملک شما را خواهد خرید.

گرفتن عکس­های با کیفیت از ملک برای فروش ملک ترکیه

در دنیای اینترنت محور امروزی، جذب همه خریداران مهم به ملک خود بسیار مهم است. عکس‌های واضح از جلوی خانه، استخر و باغ، همه اتاق‌ها و ویژگی‌های دیگر خریدار را جذب می‌کنند.

حتی ممکن است که ملک را به سرمایه‌گذارانی که در ابتدا به دلیل عکس‌های بازاریابی نمایش داده شده به آپارتمان کشیده شده‌اند، تلفنی بفروشید. عکس­ها مهم هستند، باید خوب باشند.

اگر دوربین دستی ندارید، روی عکس­های حرفه­ای سرمایه گذاری کنید یا از نماینده خود کمک بخواهید تا عکس­های بسیار حرفه ­ای از ملک شما گرفته شود.

گرفتن عکس¬های با کیفیت از ملک

گرفتن عکس¬های با کیفیت از ملک

ایجاد نقاط منحصر به فرد فروش ملک ترکیه

اگر آپارتمانی در ترکیه در یک مجتمع دارید یا ویلای شما یکی از ویلاهای مشابه در این منطقه است، چه چیزی خانه شما را متفاوت می کند؟

آیا میز آشپزخانه را ارتقا داده اید؟ آیا اخیرا استخر شما پمپ جدیدی داشته است یا حمام شما تحت لیفتینگ صورت قرار گرفته است؟ اثاثیه را در نظر می­گیرید؟

اگر چنین است، همه این­ها نقاط فروش عالی هستند، بنابراین هنگام مشاهده ملک، آن­ها را به نماینده خود گوشزد کنید.

استخدام یک مشاور املاک خبره برای فروش ملک ترکیه

انتخاب مشاور املاک و مستغلات مناسب در ترکیه بسیار مهم است. بسیاری از مشاورین املاک ترکیه در اطراف وجود دارد. یک نماینده معتبر را انتخاب کنید که کاملا با دانش منطقه شما ثبت نام کرده باشد و نیازی به گفتن نیست که مخاطبان زیادی در بازار دارد.

به وب‌سایت آن‌ها نگاه کنید و ببینید چند ملک دیگر در حال تبلیغ هستند، توجه داشته باشید که آیا در منطقه شما وجود دارد.

توضیحات ملک را بخوانید، آیا آن­ها واضح و آسان برای خواندن هستند؟ این نشان می­دهد که اگر آن­ها را انتخاب می­کردید، ظاهر شما چگونه به نظر می رسید.

از نماینده بپرسید که آن­ها چگونه قصد دارند خانه شما را تبلیغ کنند، اگر کمپین های تبلیغاتی اجرا می­کنند، از پورتال­های املاک، رسانه­ های اجتماعی یا وبلاگ ­ها استفاده می­کنند، هر چه بیشتر در معرض دید قرار بگیرید، بهتر است.

بسیاری از مردم بر این باورند که با ثبت ملک در تمام نمایندگان محلی فروش سریع­تری به دست می­ آید، اما لزومً اینطور نیست.

یک نماینده مستقر با حضور قوی در اینترنت زمان و هزینه خود را صرف تبلیغ ویلا یا آپارتمان شما و آشنایی با شما و تمام نکات کلیدی فروش خانه می­کند.

عوامل محلی کمتر احتمال دارد که پول نقد را برای تبلیغات آنلاین اضافی بپاشند. اغلب بهتر است یک قرارداد انحصاری را آزمایش کنید یا ملک خود را با بیش از چند نماینده ثبت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

فروش ملک ترکیه به صورت آنلاین

تبلیغات بهترین راه برای جذب خریداران بیشتر است. با دیجیتالی شدن همه چیز، خریداران ابتدا تمایل دارند پلتفرم­های آنلاین را بررسی کنند و جستجوی خود را آغاز کنند.

خرید و فروش ملک ترکیه به صورت آنلاین بسیار سریع­تر از روش سنتی است که خریداران بالقوه دائما چندین بار از خانه شما بازدید می­کنند، فقط برای اینکه یک یا دو معامله به شما پیشنهاد شود که حتی برای شما مفید نیست.

اگر فروشنده ملک هستید، فهرست کردن یک خانه به صورت آنلاین می­تواند شما را از شر استرس خلاص کند و در وقت شما صرفه جویی زیادی کند.

یک مزیت دیگر علاوه بر سهولتی که تبلیغات آنلاین فراهم می­کند این است که می­توانید به مخاطبان بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنید. بنابراین، پاسخ به چگونگی فروش سریع خانه، تبلیغات آنلاین است.

سخن آخر

در این مقاله مراحل فروش ملک ترکیه را نام برده و هر یک را توضیح دادیم. ابتدا شما باید تمامی اسناد مربوطه به فروش خانه را جمع آوری کنید. سپس باید قیمت مناسبی برای خانه خود در نظر بگیرید.

قیمتی که در نظر می­گیرید نباید آنقدر کم باشد که سرمایه شما را کم کند نه آنقدر زیاد باشد که خریداران آن را نخرند. اگر خانه شما مشکلی دارد آن را برطرف کنید.

برای مثال، اگر شیر آب چکه می­کند، آن را درست کنید. چنانچه با وسایلی خانه خود را شخصی سازی کردید، آن را هنگام فروش جلوی دید خریدار نگذارید. عکس­هایی که از خانه خود می­گیرید باید با کیفیت بوده و تمام جزییات آن را نمایش دهد.

چنانچه در گرفتن عکس ماهر نیستید، می­توانید آن را به فردی بسپارید که در این کار مهارت دارد. در آخر یک مشاور املاک و مستغلات حرفه­ای انتخاب کنید.

مشاورین املاک و مستغلات می­توانند در یافتن خریدار به شما کمک شایانی کنند. بنابراین هنگام انتخاب مشاور باید دقت داشته باشید.

هلدینگ دیوان گروپ دارای مشاورین املاک بسیار خبره و حرفه­ای بوده و می­تواند به سرمایه­ دارانی که قصد خرید یا فروش ملک دارند، کمک کنند. آن­ها می­توانند ملک شما را در ترکیه با بهترین قیمت و در سریع­ترین زمان بفروشند.

چنانچه قصد دارید فروش ملک ترکیه خود را به مشاورین املاک دیوان گروپ بسپارید، می­توانید با ما تماس بگیرید.

89 / 100
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط